0

آموزش شستن لباس‌ های نو؛ راهنمای حفظ ظاهر و پاکیزگی لباس جدید

آموزش شستشوی لباس های نو و جدید جهت حفظ پاکیزگی و ظاهر لباس |‌اکتیو کلینرز

لباس‌هایی که می‌خرید، تازه و تمیز به نظر می‌رسند. شستشوی لباس‌های نو، به روش معمول کار درستی نیست. اما باید بدانید همین لباس به ظاهر تمیزی که خریداری کرده‌اید، با انواع آلودگی‌ها، باکتری‌‎ها و آلاینده‌ها همراه است. لباس‌های نو، در قفسه‌ی فروشگاه‌ها بسیار لمس می‌شوند. پس باید حتما پس از خرید، لباس‌های نو را بشوییم.

آموزش شستن لباس‌های نو | اکتیو کلینرز

ممکن است لباس‌های نو، در فرآیند تولید نیز آلوده شوند. این لباس‌ها در کارخانه با انواع مواد شیمیایی و رنگ ‌رزی در تماس هستند. این ترکیبات شیمیایی می‌توانند پوست را تحریک کنند و در هنگام تماس با بدن، باعث خارش شوند. پس اگر پوست حساسی دارید، شستن لباس‌های نو برای شما لازم است. در این مقاله به بررسی و آموزش شیوه‌ی شستن این لباس‌ها می‌پردازیم.

آموزش شستن لباس‌های نو

نحوه شستن لباس‌هایی که نو هستند، با دیگر لباس‌ها متفاوت است. به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود توجه داشته باشید.

برچسب‌ها را جدا کنید

بهتر است تمام برچسب‌های روی لباس را قبل از شستشو، از آن جدا کنید.

کاغذ شستشوی لباس را بررسی کنید

همیشه به آن‌چه روی کاغذ لباس نوشته شده، توجه داشته باشید. برای شستن لباس‌های نو حتما طبق کاغذ شستشو پیش بروید. پیشنهاد ما این است که لباس را حداقل نیم ساعت قبل از شستن، با آب داغ بین 65 تا 90 درجه سانتیگراد که تقریبا مشابه حالت شستشوی داغ ماشین لباسشویی معمولی است، خیس کنید.

کاغذ شستشوی لباس | اکتیو کلینرز

لباس‌های هم‌رنگ با هم بشویید

لباس‌ های نو بیشتر از لباس‌های استفاده شده، رنگ انتقال می‌دهند؛ بنابراین لباس‌های رنگ تیره را با هم و لباس‌های رنگ روشن را نیز با هم بشویید. لباس‌‌های نوی تیره‌رنگ، بیشتر رنگ می‌دهند. پیشنهاد می‌شود که قبل از قرار دادن لباس‌ها در ماشین لباسشویی، بخشی از آن‌ها را با دست، بشویید تا بفهمید چقدر رنگ می‌دهند.

شستن لباس های همرنگ از مهم ترین نکات شست و شوی لباس های جدید | اکتیو کلینرز

به میزان مایع شوینده توجه داشته باشید

مقدار شوینده‌ای که برای شستشو استفاده می‌کنید بسیار مهم است. حتما به میزان مایعی که برای شستن لباس‌های نو استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید.

آیا برای شستن لباس‌های نو باید به خشکشویی مراجعه کنیم؟

به طور کلی برای شستن چنین لباس‌هایی، نیازی نیست به خشکشویی مراجعه کنید؛ اما اگر قصد دارید از خدمات خشکشویی برای شستن لباس‌های خود استفاده کنید، اکتیو کلینرز در خدمت شما است. با مراجعه به اپلیکیشن خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز، می‌توانید به راحتی از خدمات این خشکشویی استفاده کنید.

روش کار در خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *