شرایط و قوانین استفاده
کاربر گرامی اکتیو کلینرز؛ضمن سپاس از انتخاب خدمات اینترنتی اکتیو کلینرز، لازم است پیش از ثبت نام و دریافت خدمات، توافقنامه و قوانین همکاری ذیل را مطالعه نمایید. در توافقنامه زیر مشتری، کاربر نام گرفته است و فرآیند ثبتنام و ارائه خدمات تحت این قوانین انجام میشود و تمامی کاربران ملزم به رعایت مفاد آن هستند. در بروزرسانی سرویسهای اکتیو کلینرز قوانین جدید در این صفحه بروزرسانی خواهند شد. استفاده از خدمات اکتیو کلینرز به معنای پذیرش قوانین و مقررات مندرج در این صفحه خواهد بود.
- هر کاربر مجاز به ساختن یک حساب کاربری با هر شماره موبایل است.
- در هنگام ثبتنام لازم است کاربر یک شماره موبایل معتبر ثبت نماید. اکتیو کلینرز تاییدیه درخواست و زمان دریافت و تحویل کالا را به وسیله پیامک به اطلاع کاربر میرساند.
- در صورت نیاز به اطلاعرسانیهای متفاوت همکاران و سفیران اکتیوکلینرز با شماره ثبت شده تماس خواهند گرفت و شماره تحویل دریافت شده از آن شماره را ثبت خواهند کرد.
- مسئولیت تمامی فعالیتهای انجام شده با هر حساب کاربری مانند تایید خدمات یا برگشت سفارشات به عهده کاربر است.
- دریافت اقلام توسط سفیران تنها در صورت ثبت سفارش انجام خواهد شد و سفیران اکتیوکلینرز نمیتوانند خارج از برنامه دریافتی خود سفارشی را قبول کنند.
- قبل از تحویل البسه خود، جیبهای آن را شخصاً بازبینی فرمایید، در غیر این صورت اکتیو کلینرز هیچگونه مسئولیتی در قبال اشیای به جا مانده نخواهد داشت.
- در صورت بروز حادثه، خسارت پرداختی براساس تعرفه اتحادیه و نظر کارشناسان اتحادیه پرداخت خواهد شد.
- گم شدن یا آسیب دیدن به اقلام چسبیده به لباس مانند گلدوزیهای حرارتی، سنجاق سینه، سرزیپ و مانند آن خارج از تعهدات اکتیوکلینرز بوده و خشکشویی اکتیوکلنیرز مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- خشکشویی اکتیوکلینرز در قبال آسیب دیدن به گلدوزیهای قدیمی و سنجاق دوزیهای پوسیده مسئولیتی نخواهد داشت.
- با توجه به اینکه شستشوی البسه براساس شناسنامه مندرج بر لباس انجام میشود؛ خشکشویی اکتیوکلینرز مسئولیتی در قبال آبرفتگی، رنگ رفتگی، گشاد شدن, کوتاه شدن یا شکستگی پارچه نخواهد داشت.
- در خشکشویی اکتیوکلینرز لکهبری با محلولهای تخصصی انجام میشود. در صورتی که لکه قدیمی باشد ممکن است هاله ای از لکه باقی بماند. لازم به ذکر است لکهبری تا زمانی انجام میشود که آسیبی به بافت و رنگ پارچه نرسد.
- اگر البسه به هر دلیلی قابل شستشو نبوده و امکان آسیب وجود داشته باشد, همکاران ما پس از بررسی و هماهنگی لازم با مشتری آن را عودت خواهند داد.
- در صورتی که لباس و یا کالاهای شما نیاز به مراقبت ویژهای دارند، میبایست نکات مربوطه را از طریق بخش توضیحات در سفارش خود ثبت نمایید. در غیر این صورت، اکتیو کلینرز از هر گونه مسئولیتی مبرا میباشد.
- اگر در هنگام خشکشویی خسارتی به کالای شما وارد شود و پس از بررسیهای کارشناسی مشخص شود که اکتیو کلینرز مسبب خسارت وارده میباشد، اکتیو کلینرز خسارت وارده را با هدف کسب رضایت شما و جبران خسارت به طور عادلانه پرداخت خواهد کرد.
- در صورت بروز خسارت برای اقلامی که بصورت ست هستند (مانند ست روتختی و کت و شلوار), هزینه تنها برای آن تکه پرداخت شده و شامل سایر تکهها نمیشود.
- پیگیری شکایات و دریافت خسارت تنها تا یک ماه پس از تحویل سفارش به مشتری قابل پیگیری است و پس از آن اکتیو کلینرز هیچ مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.
- در صورتی که در اقلام تحویلی از مقوا استفاده شده باشد (مانند وجود مقوا در یقه یا لایی کفش) خشکشویی اکتیوکلینرز مسئولیتی در قبال شکستگی آن نخواهد نداشت.
- پارچههای نوظهور و جدید ممکن است در حین شستشو آسیب دیده و به سایر اقلام هم آسیب بزنند. در صورت استفاده از چنین پارچه ای در سفارشات؛ مشتری موظف به اعلام آن بوده و در صورت بروز هرگونه حادثه مسئولیت آن با مشتری خواهد بود.
- خشکشویی اکتیوکلینرز مسئولیتی در قبال جداسازی حلقه یا گیره های البسه و پرده نخواهد داشت.
- هزینه کلیه خدمات اکتیو کلینرز بر اساس نرخ درجه ممتاز مصوب اتحادیه خشکشویی تهران میباشد.
- نرخ خدمات موجود در سایت و برنامه موبایل برای لباسهای ساده و معمولی بوده و لباسهای خاص در آن لحاظ نشده است. در خصوص این دسته از لباسها قیمت نهایی پس از بررسی تخصصی کارشناسان اکتیو کلینرز، به اطلاع کاربر رسانده خواهد شد.
- پس از صدور پیشفاکتور، مبلغ سفارشات از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اکتیوکلینرز یا درگاههای پرداخت اعتباری داخل اپ انجام خواهد شد و به هیچ عنوان پرداخت نقدی به سفیر یا کارت به کارت مورد تایید نیست.
- کاربر تقبل مینماید در مقابل پرداخت نرخ مندرج در پیشفاکتور، خدمات مذکور را دریافت کرده و در صورت عدم پرداخت، کالا تنها تا یک سال در انبار اکتیوکلینرز باقی میماند و پس از آن اکتیوکلینرز هیچ مسئولیتی در قبال آن سفارش نخواهد داشت.
- عودت کالا تحت هر شرایطی شامل پرداخت هزینه حمل و نقل خواهد شد.
- تاخیر در پرداخت موجب تاخیر در شروع ارائه خدمات و به همان نسبت تاخیر در تحویل اقلام خواهد شد.
- اعتبار پیشفاکتور صادر شده به مدت حداکثر ۴۸ ساعت پس از صدور آن میباشد. اکیدا توصیه میکنیم جهت انجام هرچه بهتر خدمات، تا قبل از ساعت ۱۷ همان روز، پیشفاکتور را تایید و پرداخت نمایید.
- کاربر هنگام درخواست خدمات باید برخی از اطلاعات شخصی خود از جمله نام و نام خانوادگی و شماره موبایل را وارد نماید.
- تعیین محل و زمان (روز و ساعت) جهت دریافت کالا الزامی است.
- لغو درخواست برای کاربر تا قبل از حرکت خودروها از مرکز امکانپذیر است و پس از آن به منزلهی پذیرفتن هزینههای مربوط به لغو درخواست است.
- در صورت معتبر نبودن اطلاعات وارد شده و عدم امکان برقراری با کاربر، مرکز تماس میتواند سفارش مربوطه را لغو کند.
- سفیران اکتیوکلینرز به هیچ عنوان اجازه ورود به منزل مشتری را نداشته و صرفا برای موارد خاص مانند سفارشهای نصب پرده که از پیش اعلام شده باشد انجام میشود.
- سفیران اکتیوکلینرز مسئولیتی در قبال انجام کارهای شخصی مشتریان مانند خرید یا جابهجایی خودرو نداشته و تنها خدمت دریافت و تحویل اقلام را انجام خواهند داد.
- با توجه به زمانبندی تیم لجستیک، امکان جابهجایی بین پنجرههایی زمانی با تماس تلفنی وجود نداشته و کاربران میتوانند صرفا از طریق پنل کاربری خود تغییرات لازم را انجام دهند.
- زمان تحویل کالای متعارف، هنگام ثبت سفارش مشخص و به کاربر ارائه میگردد. همچنین زمان تحویل کالاهای خاص در پیش فاکتور به اطلاع کاربر میرسد. چنانچه تغییری در این زمان بوجود آید اطلاعرسانی لازم از طریق پیامک و یا مرکز تماس صورت خواهد گرفت.
- سفارشات در محل دریافت لباس، به شما تحویل خواهد شد.
- اکتیو کلینرز تنها تعداد و نوع کالاهای درج شده در پیشفاکتور را ملاک رسیدگی به شکایات و اختلافات قرار میدهد.
- زمان و مکان تحویل کالا در زمان ثبت سفارش بر اساس اطلاعات ورودی کاربر تعیین میشود. لطفا در وارد کردن اطلاعات دقت فرمایید.
- مشتری موظف است شخصا در هنگام تحویل, تعداد و کیفیت را بررسی کرده و اعلام کد تحویل به منزله تایید کالای دریافتی است.
- ارجاع البسه به خشکشویی پس از تحویل تنها تا 12 ساعت و به شرط وجود برچسب اکتیوکلینرز امکان پذیر است.
- اگر مشتری اعلام کند که لباس به فرد دیگری مانند سرایدار یا همسایه تحویل داده شود, سفیران تنها پس از تایید کد تحویل لباس را تحویل داده و بعد از آن مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.