4

چه میزان شوینده لباس برای شستشو کافی است؟

چه مقدار شوینده برای شستن لباس نیاز است؟ | اکتیو کلینرز

تا به حال برایتان پیش آمده است که پس از شستن لباس‌ها بقایای پودر یا مایع لباسشویی روی لباستان باقی بماند؟ احتمالا با خودتان می‌گویید: «یعنی من اینقدر مواد شوینده استفاده کرده‌ام!»؟ به احتمال زیاد جواب این سوال منفی است. در این شرایط، معمولا تناسب میان میزان لباس و میزان شوینده برای شستشوی لباس‌ها از بین رفته است. اگر قصد دارید این مشکل را برطرف کنید، در ادامه با اکتیو کلینرز همراه باشید.

برای شستن‌ لباس‌ها از چه میزان شوینده استفاده کنیم؟

شستن لباس‌ها فرآیندی پیچیده و البته غیرقابل اجتناب است. استفاده کم یا زیاد از مواد شوینده اغلب منجر به نتایج ناخوشایند در شستشو می‌شود. فرقی نمی‌کند ماشین لباسشویی مورد استفاده شما چه مقدار بزرگ یا کوچک باشد، مهم این است که از مقدار مناسب شوینده استفاده کرده و تناسب بین میزان لباس و شوینده را حفظ کنید.

برای مثال اگر از ماشین‌های لباسشویی با راندمان بالا استفاده کنید، قرار دادن مقدار زیادی لباس در آن‌ها می‌تواند تمام آب را به خود جذب کند. زیرا اینگونه ماشین‌ها آب کمتری مصرف می‌کنند. بنابراین آب کافی برای حل کردن مواد شوینده وجود نخواهد داشت.

نکته: مهم است که از مقدار مناسب شوینده بهره بگیرید؛ مصرف کم یا زیاد از مواد شوینده نتیجه خوبی را در پی نخواهد داشت.

لباس‌ها چقدر کثیف هستند؟

تعیین میزان شوینده‌ی لباس برای شستشو، به مقدار کثیفی آن‌ها بستگی دارد. هرچه لباس‌های شما کثیف‌تر باشند، به مواد شوینده بیشتری نیاز خواهید داشت. این کار به پاک کردن کثیفی کمک زیادی می‌کند.

میزان لباسی که در لباسشویی است، چقدر است؟

دستورالعمل‌های مقدار مواد شوینده لباس براساس اندازه اتاق ماشین لباسشویی‌های معمولی است؛ بنابراین اگر ماشین‌تان بزرگ‌تر است، برای این‌که در هر شستشو با مشکل مواجه نشوید و نتیجه خوبی بگیرید، به مواد شوینده بیشتری نیاز دارید.

از چه‌مقدار پودر یا مایع، برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنیم؟

مایع لباسشویی: در صورتی که قصد از بین بردن کامل لکه‌ها را دارید، می‌توانید از مایع لباسشویی جنرال اکتیو، استفاده کنید. شوینده‌های مایع برای لکه‌های مواد غذایی، چربی یا روغن عالی هستند. می‌توانید به راحتی از درپوش برای اندازه‌گیری مقدار لازم استفاده کنید.لباس‌ها را در ماشین لباسشویی بریزید و پس از افزودن مایع، شستشو را شروع کنید.

پودر لباسشویی: برای آن‌که لکه‌ها و بوی لباس از بین برود، پودر ماشین لباسشویی اکتیو یک گزینه عالی است. هنگام استفاده از پودر شوینده مانند پودر لباسشویی اکتیو، مطمئن شوید که مقدار درستی از آن را استفاده می‌کنید و تناسب را از بین نبردید.

اگر قصد ندارید خودتان لباس‌ها را بشویید، می‌توانید از خدمات خشکشویی حرفه‌ای و معتبر در سطح شهر خود استفاده کنید. خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز یکی از بهترین خشکشویی‌های موجود در تهران است که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *