1

خشکشویی پرده با اکتیو کلینرز!

راهنمای کامل شستشوی پرده | اکتیو کلینرز

بخش بزرگی از جذابیت دکوراسیون داخلی خانه و فضاهای دیگر، پرده‌های زیبایی است که جلوی پنجره‌ها قرار گرفته ‌اند. پرده‌ها علاوه بر زیبایی فضا، به منظور حفاظت از حریم شخصی و حفظ انرژی هم کاربرد دارند. خشکشویی پرده حداقل سالی یک بار باید انجام گیرد. پرده‌‌های جاهایی از خانه مثل آشپزخانه (به دلیل چربی غذا و آلودگی‌های دیگر) و اتاق خواب‌ها (به دلیل آویزان بودن در بالای شوفاژ و دوده ناشی از آن) هر شش ماه یکبار باید شسته شوند.

خشکشویی پرده | اکتیو کلینرز

خشکشویی پرده

پارچه‌های پرده‌‌ای اغلب از نوع خاص و معمولاً گران هستند و هر کدام باید به شیوه‌ای متفاوت از دیگری شسته شوند. در صورت رعایت نکردن حساسیت‌های هر پارچه احتمال آسیب به بافت یا رنگ پرده وجود دارد. سپردن کار شستشوی پرده به خشکشویی معتبر، نه تنها ریسک آسیب به پرده را از بین می‌برد، بلکه علاوه بر برطرف کردن لکه‌های سخت و دوده، چرک‌مردگی های حاصل از شستشوی اشتباه را هم از بین می‌برد. شستشوی پرده‌ها در خانه کاری دشوار و زمان ‌بر است. انجام مراحل شستشوی صحیح و خشک شدن پرده‌ها، به صورتی که آسیب نبینند و جلوه آنها هم حفظ شود، کاری کاملاً تخصصی است. بنابراین، سپردن پرده به اکتیوکلینرز می‌تواند یک راه حل موثر برای شستشوی پرده‌های شما باشد.

خشکشویی پرده با اکتیو کلینرز!

خشکشویی پرده در اکتیو کلینرز

اکتیو کلینرز با ترکیبی از کیفیت استثنایی و راحتی سفارش خود را متمایز می‌کند. تکنیک‌های مدرن خشکشویی ما تضمین می‌کند که پرده‌های شما بهترین روش شستشو را دریافت می‌کنند. فرآیند ثبت سفارش و استفاده از خدمات شستشوی ما بسیار آسان است و شما صرفا با ۳ کلیک می‌توانید خدمات خشکشویی پرده خود را به راحت ترین شکل تجربه کنید. ما رضایت شما را در اولویت قرار می‌دهیم و تضمین می‌کنیم که پرده‌های شما با نهایت دقت و توجه به جزئیات، مورد شستشو قرار گیرد. هدف ما ایجاد زندگی آسان برای شما می‌باشد!

مراحل کلی خشکشویی پرده در اکتیوکلینرز به ترتیب زیر است:

  • تفکیک پرده براساس جنس
  • تفکیک پرده براساس رنگ
  • انتخاب حلال مناسب برای شستشوی پرده
  • لکه‌گیری پرده
  • خشک کردن پرده

اتوکشی پرده

اتوکشی پرده | اکتیو کلینرز

 ابزار اتوکشی پرده‌ها در خشکشویی‌، اتوهای بخار بزرگ با قدرت بالا هستند. این اتوهای بخار دارای درجه بندی حرفه‌ای‌اند و کارکنان خشکشویی با تجربه‌ای که دارند، درجه اتو را براساس جنس و بافت پرده انتخاب می‌کنند. به دلیل استفاده از این اتوهاست که پرده‌ها در هنگام تحویل از خشکشویی، صاف و درخشان و با جلوه‌ای همانند پرده‌های نو هستند.

خشکشویی متعلقات پرده

خشکشویی اکسسوری و متعلقات پرده | اکتیو کلینرز

در کنار شستشوی انواع پرده، تمامی متعلقات، منگوله و آویزهای آن بصورت جداگانه شسته می‌شوند. در شستشوی این وسایل توسط خشکشویی آنلاین اکتیوکلینرز، دقت لازم انجام می‌شود که هیچگونه تغییر و آسیبی به آن‌ها وارد نشود. چرا که هرگونه تغییر در آنها ممکن است باعث از کارافتادگی‌‌شان شود. به همین دلیل این کار کاملاً تخصصی است. و بهتر است که حتما توسط متخصصان و با استفاده از ماشین آلات و شوینده‌های مناسب انجام شود، تا از ایجاد هرگونه آسیب و خسارت مالی جلوگیری شود.

خشکشویی پرده زبرا

خشکشویی پرده زبرا | اکتیو کلینرز

قبل از شستشوی پرده زبرا باید قسمت کرکره پرده را باز کرد چرا که با خیس شدن کرکره ممکن است اجزای داخلی آن به درستی عمل نکند در ضمن بعضی از پرده‌های زبرا کرکره های برقی و کنترلی دارند که در صورت خیس شدن قطعاً آسیب می‌بینند.

در خشکشویی‌هایی که پرده زبرا را به صورت تخصصی شستشو می‌دهند معمولا میز شستشوی این نوع پرده‌ها وجود دارد. پرده را روی این میزها پهن کرده و با آب و مواد شوینده و دستگاه مخصوص شستشو می‌‌دهند. پس از آن، مرحله‌ی خشک کردن پرده است، که باید به صورت کاملاً تخصصی انجام شود تا هیچگونه تغییر فرمی در پرده به وجود نیاید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *