1

خشکشویی ملحفه و هر آنچه باید درباره‌ی آن بدانید

خشکشویی ملحفه | خشکشویی انلاین اکتیو کلینرز

هیچ لذتی در دنیا بالاتر از خوابی آرام نیست و این امر میسر نیست مگر با خوابیدن در رختخوابی پاکیزه و خوشبو. کار شستشوی ملحفه‌ها باید به صورت هفتگی انجام گیرد زیرا آلودگی بدن و عرق و در مورد روبالشتی‌ها آلودگی به بزاق دهان، امری عادی در آلوده کردن رختخواب و برهم زدن آرامش خواب است؛ ولی در صورتی که با بدنی تمیز و لباس مناسب خواب به رختخواب می‌روید، می‌توانید کار شستشو یا خشکشویی ملحفه را دو هفته یکبار انجام دهید.

دیدن تصاویر زیبای ملحفه‌های سفید و تمیز شسته‌شده که روی بند پهن شده‌اند و با باد می‌رقصند، هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد ولی متاسفانه دیدن این زیبایی‌ها فقط در تلویزیون ممکن است و در زندگی عادی به دلیل سبک زندگی آپارتمان‌نشینی و کمبود فضا اصلا عملی نیست. در ضمن شستن ملحفه در خانه به صورت بهداشتی که همه میکروارگانیسم های روی آن حذف شود عملا غیرممکن است.

مشکلات شستشوی ملحفه‌ها در خانه

پس از آن به دلیل کمبود جا، امکان خشک شدن مناسب و اتوکشی دقیق آنها هم وجود ندارد. به علاوه برخی از ملحفه‌ ها دارای پرز و الیاف هستند که ممکن است با شستشوی دستی به راحتی حذف نشوند. در خشکشویی، با استفاده از حرکات چرخشی موتور و با دمش هوای گرم، پرز و الیاف ملحفه به آسانی جدا می‌‌شوند.

در خشکشویی‌ها، ملحفه‌ها به صورت کامل شسته و خشک می‌شوند. با استفاده از خشک‌کن‌های صنعتی، رطوبت موجود در آن‌ها کاملا گرفته شده و بهترین شرایط برای جلوگیری از رشد باکتری‌‌ها و قارچ‌‌ها فراهم می‌‌شود.

بنابراین، استفاده از خشکشویی برای شستشو و خشک کردن ملحفه‌‌ها، بهترین راه حل برای حفظ بهداشت و تمیزی ملحفه‌ها است.

نحوه خشکشویی کردن ملحفه در اکتیو کلینرز

خشکشویی ملحفه در اکتیو کلینرز

ما در خشکشویی آنلاین اکتیوکلینرز لاین شستشوی ملحفه بسیار پیشرفته‌ای داریم که انواع منسوجات و کالای خواب را با توجه به جنس و میزان کثیفی آن‌ها دسته‌بندی می‌کنیم، در صورت نیاز لکه‌بری و با دستگاه‌های مکانیزه‌ی تمام اتوماتیک که مجهز به آخرین تجهیزات و دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده و آنتی‌باکتریال هستند، آبشویی و بخارشویی می‌کنیم و ملحفه‌ها را تمیز و خوشبو به شما تحویل می‌دهیم.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *