0

اتو کردن پیراهن مردانه در ۳ دقیقه

نحوه اتو کردن پیراهن مردانه |‌ اتوشویی آنلاین اکتیو کلینرز

اتو کردن پیراهن مردانه سخت‌ترین کار دنیا نیست، اما شما باور نکنید! یکی از زمان‌گیرترین و سخت‌ترین لباس‌ها برای اتو کشیدن پیراهن مردانه است. ضمن اینکه ندانستن نحوه صحیح اتوکشی پیراهن مردانه می‌تواند کار را هزار برابر سخت‌تر کند. همانطور که می‌دانید این آیتم یکی از پرکاربردترین لباس‌ها در بین آقایان به حساب می‌آید. شاید به جرات بتوان گفت که فقط در زمان خواب است که این پوشش مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بر همین اساس است که شستن و خصوصاً اتوکشی کردن پیراهن مردانه اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. اینکه پیراهن شما کاملاً و بدون کوچک‌ترین چروک و خط اضاف باشد و در نقاطی مانند پشت و مقابل آن، کاملاً صاف و بی‌نقص باشد نیاز به کمی دانش، آگاهی و البته مهارت دارد.

اتو کردن پیراهن مردانه و شروع یک روز پرکار

اتو کردن پیراهن مردانه را به اول روز موکول کنید که انرژی و حوصله بیشتری دارید. چون اتوکشی و مرتب کردن آن در ابتدای صبح سریع‌تر انجام خواهد شد. در واقع تمیز کردن و اتوکشی پیراهن‌های مردانه هم زمان‌بر است و هم به حوصله زیادی احتیاج دارد. بر همین اساس ما هم قرار است به شما بگوییم که چطور یک پیراهن مردانه را اتو کنید. سریع و آسان و بی‌عیب و نقص به‌نحوی که خط اتوی آن بعد از ۲۴ ساعت پوشیده شدن، همچنان مانند لحظه اول بی‌عیب و نقص باشد.

پیراهن مردانه و چرا و چگونگی اهمیت اتو شدن آن

پیراهن مردانه را چگونه اتو کنیم؟ | خشکشویی اکتیو کلینرز

اتو کردن پیراهن مردانه به قدری اهمیت دارد که اگر پیراهن اتو  ‌شده‌ای نداشتید، توصیه می‌کنیم که در جلسه، مهمانی، دورهمی رسمی و ایونتی که دعوت شده‌اید به هیچ عنوان شرکت نکنید. پیراهن ناصاف و چروک به قدری در قضاوت دیگران نسبت به شما موثر است که حضور نداشتن شما بیشتر به نفعتان خواهد بود. تا حضور پیدا کردن در جمعی که شما را با لباس ناصاف و چروک خواهند دید و این آغاز تمام قضاوت‌ها است.

البته این موضوع شاید در نگاه اول بی‌اهمیت باشد اما واقعیت این است که دانستن آن واقعا حیاتی است. تصور کنید که به یک مصاحبه رسمی برای شغل یا اپلای در دانشگاه مورد علاقه‌تان دعوت شده‌اید. حالا اگر با پیراهن ناصاف و چروک در این جلسه مهم شرکت کنید بدون شک، شانس حضور در آن دانشگاه یا شرکت را از دست خواهید داد. چروک بودن پیراهن مردانه به این موضوع اشاره می‌کند که شما حتی در کوچک‌ترین امور خود ناتوان هستید و امکان اداره کردن زندگی را در ساده‌ترین امور هم ندارید. بر همین اساس شانس حضور خود را در موقعیت مورد نظر به واسطه یک سهل انگاری از دست خواهید داد. همین موضوع ساده و پیش پا افتاده به راحتی اهمیت اتو کردن صحیح و دقیق پیراهن مردانه را نشان می‌دهد.

اتو کردن پیراهن مردانه و هر آنچه که لازم دارید

اتو کردن پیراهن مردانه در ۳ دقیقه |‌ خشکشویی اکتیو

در این قسمت ما به شما خواهیم گفت که برای اتو زدن صحیح و اصولی پیراهن مردانه به دانستن چه ریزه‌کاری‌ها و همینطور به داشتن چه لوازمی احتیاج دارید.

نقش اتو در اتو کردن پیراهن مردانه

 اولین ابزار که برای اتو کردن یک پیراهن مردانه به روش اصولی و صحیح به آن احتیاج دارید، بدون شک اتو است. البته شما ممکن است که اتوی خود را از برندهای مختلفی که در بازار وجود دارند، تهیه کرده باشید. اما نکته‌ای که در زمان تهیه اتو باید به آن دقت کنید این است که کف اتوی شما از متریال چدن، فولاد، تتانیوم یا آلومینیوم باشد. این اتوها با متریال‌های نام برده شده به راحتی قادرند تا حرارت را به صورت یک دست و مساوی در سرتاسر پارچه پخش کنند. این مسئله اجازه نمی‌دهد که لباس شما آسیب ببیند. حتی می‌توانید در زمان خرید اتو به اتوی بخار هم فکر کنید.

البته مهم این است که هر چه توان گرمایشی در اتوی شما بالاتر باشد، عملکرد اتو بهتر بوده و کار با آن راحت‌تر است. مثلاً اتوهایی که ۱۸۰۰ وات قدرت دارند خیلی سریعتر گرم شده و لباس شما را بهتر اتو خواهند کرد. بطور کلی توان و قدرت گرمایشی اتو بیشتر در زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما قرار است یک متریال خاص را اتو کنید. مثلاً پارچه‌های کتان و پنبه برای صاف شدن به حرارت بسیار بالایی احتیاج دارند. بر همین اساس هم اتویی که توان بالاتری داشته باشد و سریع‌تر داغ شود، می‌تواند زمان اتوکشی شما را به نصف کاهش دهد.

آب پاش مناسب برای اتو

آموزش اتو کردن پیراهن مردانه | خشکشویی آنلاین اکتیو

شاید اتوی شما یک اتوی قدیمی و ساده باشد و سیستم پخش آب نداشته باشد. اگر اتوی شما امکان پاشش آب بر روی پارچه را ندارد توصیه می‌کنیم که حتماً از اسپری‌های آب فشانی که در بازار وجود دارند استفاده کنید. به منظور انجام یک اتوی بی‌عیب و نقص برای پیراهن‌های مردانه شما به یک اسپری آبفشان احتیاج خواهید داشت.

در ابتدای اتو و قبل از شروع کار بهتر است که حتماً پارچه پیراهن را با استفاده از اسپری آب، نمدار کنید. همچنین در میانه اتو کردن هم برای پرس شدن بهتر پارچه و از بین رفتن چین و چروک‌ها حتماً به صورت مداوم سطح پارچه پیراهن را خیس کنید. در نهایت این یک نکته مهم است که تمام سطح پارچه شما به صورت متناسب و مساوی خیس شود. اینکار کمک می‌کند تا در زمان اتو کردن به سهولت پارچه پیراهن شما با حرارت صاف شده و سریع شکل بگیرد.

اتو کردن پیراهن مردانه با میز اتو

اتو کردن پیراهن مردانه | اکتیو کلینرز

یکی از تجهیزاتی که خیلی بهتر می‌تواند در زمان اتو کردن پیراهن مردانه به شما کمک کند میز اتو است. میز اتو، اتوکشی را برای شما بسیار راحت کرده و کمک می‌کند که به تمام قسمت‌های پیراهن خود دسترسی راحتی داشته باشید. در زمان خرید میز اتو لازم است که به چند نکته دقت کنید.

اول از همه اینکه میز اتوی شما باید ارتفاع استانداردی داشته و متناسب با قد شما باشد و شما را در زمان اتو زدن با مشکلی مواجه نکند. دوم اینکه میز اتو محکم و سطح آن کاملاً صاف باشد تا پروسه اتوکشی برای شما با کمترین زحمت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

استفاده از حوله کتانی با رنگ روشن

شاید ندانید که یکی از راز و رمزهای اتو کردن پیراهن مردانه این است که حتماً در زمان اتوکشی از یک حوله با متریال کتان و البته به رنگ روشن استفاده کنید. این حوله به عنوان پد استفاده مورد استفاده قرار می‌گیرد و با به کار بردن آن به راحتی آب اضافی روی پیراهن را می‌گیرید. اینکار کمک می‌کند تا پروسه اتوکشی را سریع‌تر انجام دهید. تاکید می‌کنیم که حتماً حوله شما رنگ روشن باشد تا به پیراهن شما رنگ نداده و باعث ایجاد لکه بر روی پارچه نشود.

چند ترفند مهم پیش از انجام اتوکشی

ترفند اتوکشی پیراهن مردانه | اتوشویی اکتیو کلینرز

حالا که با تمام نکات، جزئیات و تجهیزات لازم برای اتو کردن پیراهن مردانه آشنا شدید اجازه بدهید قبل از شروع کار چند نکته مهم و ضروری را به شما گوشزد کنیم. این نکات کمک خواهند کرد تا انجام اتوکشی این پیراهن‌ها برای شما راحت‌تر باشد.

ترفندها

  • نکته اول اینکه قبل از شروع کار حتماً برچسب دوخته شده به لباس را مطالعه کنید. به طور معمول تمامی لباس‌ها برچسبی دارند که بر روی آن‌ها نکات شستشو و میزان حرارتی که می‌توان بر روی آن‌ها اعمال کرد، قید شده است. حتی گاهاً دیده شده که بر روی برچسب لباس‌ها میزان مناسب دمای مجاز اتوکشی نیز درج شده است. برای مثال لباس‌‌هایی که پارچه‌ای ظریف و حساس دارند و آسیب پذیری آن‌ها بیشتر است نباید در معرض حرارت مداوم و بالای اتو قرار بگیرند.
  • نکته بعد اینکه پیش از شروع کار حتماً پیراهن خود را کمی رطوبت رسانی و مرطوب کرده تا اتوکشی برای شما سریع تر و راحت‌تر انجام شود. البته توصیه می‌کنیم که بهتر است بلافاصله بعد از خارج کردن پیراهن از لباسشویی با همان رطوبتی که در بافت پارچه بر جای مانده، لباس را اتوکشی کنید. اما اگر در هر صورت لباس شما رطوبت نداشت قبل از شروع کار باید مرطوب شود.
  • همچنین توصیه می‌کنیم که میز اتوی خود را در کنار کمد لباس‌ها قرار دهید. اینکار به شما کمک می‌کند که بلافاصله بعد از اتوکشی هر لباس، به سرعت آن را آویزان کرده و از چروک شدن مجدد آن جلوگیری کنید. دقت کنید که لباس‌ها بعد از اتوکشی به دلیل نگهداری حرارت در بافت خود به هر فرمی که نگه داشته شوند، همان حالت را به خود می‌گیرند. پس بهتر است خیلی سریع و بلافاصله بعد از اتوکشی، آویزان شوند.
  • نکته پایانی هم اینکه اگر اتوی شما مخزن دارد و شما می‌توانید از مخزن آب اتو برای اتوکشی استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از شروع کار مخزن اتو را چک کنید. اینکار باعث می‌شود تا در میانه اتوکشی مجبور به متوقف کردن کار و پر کردن مخزن اتو نباشید.

اتوکشی بی‌نقص پیراهن مردانه با اکتیور کلینرز

اتوکشی پیراهن مردانه |‌ اکتیو کلینرز

به هر حال ما هفته‌ای 1 الی 2 بار گاهاً مجبور به اتو کردن پیراهن ‌های مردانه خود هستیم. البته این نکته را نمی‌توان انکار کرد که بیشتر اوقات ممکن است با کمبود وقت برای شستشوی پیراهن‌ها و اتوکشی آن‌ها روبرو باشیم. دقیقاً در همین زمان است که باید روی کمک افراد و مجموعه‌های ماهر و متخصص در شستشو و اتوکشی لباس‌های خود حساب کنیم. برای مثال مجموعه اکتیو کلینرز یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای و کار بلدی است که با به کارگیری تمام متدهای روز در صنعت خشکشویی و استفاده از کارشناسان ماهر و متخصص، با رعایت تمام استانداردها لباس‌های شما خصوصاً پیراهن‌های مردانه را شستشو داده و به بهترین شکل ممکن اتوکشی می‌کند.

اتو کردن پیراهن‌های مردانه دیگر سخت نیست    

در این مطلب تلاش کردیم تا با ذکر چند نکته کوتاه، به شما ترفند اتو کردن پیراهن‌‌های مردانه را آموزش دهیم. تمامی نکات ذکر شده در این مطلب، امتحان شده و کاربردی هستند. به همین دلیل ما به هیچ عنوان دیگر نگران این نیستیم که شما چطور می‌خواهید به سرعت پیراهن‌های مردانه خود را اتو کنید. بدون شک شما هم بعد از امتحان کردن این ترفندها و بکار بردن نکات قید شده در این مطلب، به همین نتیجه خواهید رسید.

همچنین می‌توانید به راحتی لباس‌های خود را به اتوشویی آنلاین اکتیو کلینرز بسپارید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *