سوالات پر تکرار
اگر در مورد ثبت سفارش، تحویل و دریافت، مسائل مالی یا موارد دیگر سؤالی دارید، کارشناسان ما اینجا هستند تا پاسخهای مورد نیاز شما را ارائه دهند. نگران نباشید. اکتیو کلینرز در طول سفر لباستان در کنار شماست.
پاسخ به سوالات مرتبط با سفارش
-
چطور میتوانم اولین سفارش خود را ثبت کنم؟
-
شما میتوانید به راحتی اولین سفارش خود را از طریق وباپلیکیشن اکتیو کلینرز ثبت کنید و مابقی کارها را به ما بسپارید.
-
شیوه قیمتگذاری به چه شکل است؟
-
قیمتگذاری ما براساس نوع خدمات و ویژگیهای کالاها تعیین میشود. به طور کلی، قیمتگذاری خدمات معمولاً با قیمت پایه تعیین خواهد شد که در لیست قیمتها قابل مشاهده است. در بعضی موارد خاص، با توجه به خدمات مورد نظر، امکان افزایش قیمت پایه وجود دارد که از طریق پیشفاکتور به شما اعلام خواهد شد.
-
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
-
بله تا قبل از دریافت لباسها بدون هزینه و پس از دریافت لباسها و قبل از تایید پیش فاکتور با پرداخت هزینه حملونقل امکان لغو سفارش وجود دارد.
-
چرا در زمان ثبت سفارش نمیتوانم قیمت نهایی را مشاهده کنم؟
-
قیمت فاکتور در زمان ثبت سفارش نمایش داده نمیشود تا از قیمتگذاری دقیق بر اساس جزئیات سفارش شما اطمینان حاصل کنیم. پس از تایید و بررسی سفارش شما، فاکتور را از طریق وب اپلیکیشن با تمام جزئیات خدمات و قیمت، دریافت خواهید کرد.
-
چطور میتوانم حساب کاربریم را حذف کنم؟
-
اگر میخواهید حساب کاربری خود را حذف کنید، لطفاً برای راهنمایی با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید.
-
اصطلاحات تخصصی در لیست قیمتگذاری اکتیو کلینرز به چه معنا هستند؟
-
بالاپوش به لباسهای مربوط به نیمتنهی بالا مانند مانتو و پیراهن اطلاق میشود و پایینپوش به لباسهای مربوط به نیمتنهی پایین مثل شلوار اطلاق میشود. همچنین تمامپوش، آن دسته از لباسهایی است که کل بدن را میپوشاند مانند چادر و کتوشلوار. این دستهبندی جهت سهولت در پردازش سفارشات صورت میگیرد.
-
شرایط همکاری سازمانی به چه شکل است؟
-
درخواست رسمی خود را از طریق فرم تماس با ما برایمان ارسال کنید. درخواست شما در سریعترین زمان ممکن بررسی میشود و به شما اطلاعرسانی خواهد شد.
پاسخ به سوالات مرتبط با نحوهی شستشوی لباسها
-
آیا امکان از بین بردن تمام لکهها در فرآیند لکهبری وجود دارد؟
-
ما در اکتیو کلینرز با استفاده از جدیدترین تکنولوژیها، امکان از بین بردن اغلب لکهها را از روی لباسها داریم. اما باید بدانید که بعضی از لکهها ماهیتا امکان لکهبری ندارند. به همین خاطر و جهت حفظ منافع مشتریان، خدمات لکهبری در اکتیو کلینرز با هزینهی پایینی انجام میشود.
-
هزینهی شستشو و اتوی پرده بر چه مبنایی محاسبه میشود؟
-
قیمتگذاری خدمات اتو و شستشوی پرده در اکتیو کلینرز براساس وزن پرده تخمین زده میشود. برخلاف سایر خدمات خشکشویی، این روش قیمتگذاری برای رضایت مشتریان عزیز ما مورد استفاده قرار میگیرد و از لحاظ اقتصادی به صرفهتر میباشد.
-
آیا خدمات شستشو برای دکوراسیون و تزئیناتی که از جنس پارچه هستند ارائه میشود؟
-
بله، ما خدمات شستشو برای دکوراسیون و تزئیناتی که از جنس پارچه باشند، ارائه میدهیم.
-
لباس من دارای طرح نقاشی با دست است. آیا در شستشو ممکن است خراب شود؟
-
به علت مراقبت و حساسیت شستشو در اکتیو کلینرز، ما از شستشوی اینگونه موارد پرهیز میکنیم تا آسیبی به لباس شما و دیگر لباسها وارد نشود.
-
آیا پرده لکهبری میشود؟
-
امکان از بین بردن لکه بستگی به نوع پارچه و ماهیت لکه دارد. ولی به طور معمول سختترین لکهها هم به کمک متخصصان حرفهای ما از بین خواهند رفت. در صورت عدم توانایی رفع لکه در فرایند شستشو به شما اطلاع داده میشود.
-
آیا خدمات مربوط به شستشوی تشک تخت، پشم و پنبه هم دارید؟
-
خیر، فعلا در اکتیو کلینرز فقط شستشوی تشکهای مسافرتی انجام میدهیم.
-
منظور از تعمیر لباس چیست؟
-
لباسهایی که نیاز به تعمیرات جزئی مانند رفع پارگیهای کوچک، دوخت دکمه و موارد اینچنینی داشته باشند، به شکلی کاملا حرفهای توسط اکتیو کلینرز تعمیر خواهند شد.
-
در شستشوی البسه از چه شویندهای استفاده میکنید؟
-
ما بر اساس نوع پارچه از شویندههای مختلفی استفاده میکنیم که از جملهی آنها میتوان به مایع لباسشویی، صابون پودری و نرمکنندهی پارچه اشاره کرد.
-
آیا امکان شستشوی شرعی وجود دارد؟
-
بله، امکان شستشوی شرعی لباسها در اکتیو کلینرز وجود دارد. درخواست خود را در توضیحات سفارش خود بنویسید.
-
آیا در شستشوی پلیور پشمی، امکان گشاد شدن لباس وجود دارد؟
-
خیر. خدمات شستشو با توجه به نوع الیاف لباس شما با دقت انجام میشود. اگر ذرهای احتمال خراب شدن لباسی وجود داشته باشد، قبل از شروع فرآیند به شما اطلاع میدهیم.
-
آیا خدمات شستشو برای عروسک و اسباب بازی کودکان هم انجام میدهید؟
-
بله، ما شستشوی انواع عروسک و اسباب بازی کودکان را مطابق با بهترین استانداردها انجام میدهیم.
-
روسری حریر من دارای لک لوازم آرایش است، آیا امکان لکهبری وجود دارد؟
-
با توجه به جنس حساس و ظریف حریر، کلیه خدمات شستشو برای این نوع پارچه را انجام میدهیم ولی امکان لکهبری وجود ندارد.
-
آیا شلوار چرم قابلیت شستشو و لکهبری دارد؟
-
خیر، به طور کلی برای اجناس چرمی امکان شستشو و لکهبری وجود ندارد. ما در اکتیو کلینرز خدماتی چون واکس زدن و خشکشویی داخل چرم را انجام میدهیم.
-
آیا مشتریان میتوانند روش یا محصول خاصی برای تمیز کردن لباسهای خود درخواست کنند؟ (به طور مثال نرمکننده لباس با رایحه گلهای بهاری اکتیو)
-
فعلا این امکان در اکتیو کلینرز وجود ندارد، ولی در آینده یکی از اهداف مهم ما خواهد بود.
-
لباس من سنگکاری شده و خیلی گران قیمت است. چه ضمانتی وجود دارد که آسیب نبیند؟
-
ما به مشتریان خود اطمینان میدهیم که لباسهایشان آسیب نمیبیند. علاوه بر آن ما تمام لباسها را بیمه میکنیم.
پاسخ به سوالات مرتبط با دریافت و تحویل سفارشات
-
خدمترسانی در کدام مناطق تهران، صورت میگیرد؟
-
در حال حاضر خدمترسانی در مناطق منتخب تهران صورت میگیرد. برای اطلاعات بیشتر به اپلیکیشن اکتیو کلینرز مراجعه کنید.
-
هزینهی حملونقل چقدر است؟
-
هزینهی دریافت و تحویل لباسهای شما برای هر نقطهی تهران، مجموعا ۴۰ هزار تومان میباشد.
-
تحویل لباس چند روزه است؟
-
سفارشهای متعارف طی ۳ روز کاری به دست شما خواهند رسید. برای سفارشهای خاص، بسته به نوع لباس یا کالا، زمان تحویل، از طریق اپلیکیشن، به اطلاع شما خواهد رسید.
-
آیا میتوانم آدرسهایم را ویرایش کنم؟
-
بله، امکان ویرایش آدرسها به راحتی وجود دارد.
-
چطور میتوانم زمان تحویل سفارش به پیک را تغییر دهم؟
-
شما میتوایند سفارشی که ثبت کردید و تایید نشده را به راحتی حذف کنید و سفارش جدید ثبت کنید.
-
متاسفانه در بازه زمانی تعیین شده منزل نیستم. چطور میتوانم زمان دریافت لباس از پیک را تغییر دهم؟
-
شما میتوانید برای تغییر ساعت دریافت سفارش خود، با پشتیبانی اکتیو کلینرز تماس بگیرید.
-
تعداد البسه تحویل داده شده به من متفاوت از آنچه به شما تحویل داده بودم است. چه کار کنم؟
-
شما میتوانید با ملاک قرار دادن پیشفاکتور اکتیو کلینرز برای پیگیری موضوع، با پشتیبانی تماس بگیرید.
-
آیا امکان تغییر شماره تماس ثبتشده در حساب کاربری وجود دارد؟
-
بله، برای تغییر شماره تماس، لطفا با پشتیبانی اکتیو کلینرز تماس بگیرید.
-
آیا امکان برقراری تماس با سفیران اکتیو کلینرز وجود دارد؟
-
خیر. امکان برقراری تماس مستقیم با سفیران وجود ندارد. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.
-
آیا میتوانم به صورت همزمان برای آدرسهای مختلف سفارش ثبت کنم؟
-
بله. میتوانید برای هر چند تعداد آدرس دلخواه سفارش خود را ثبت کنید.
-
من بلد نیستم از طریق اپلیکیشن ثبت سفارش کنم. آیا میتوانید تلفنی برایم ثبت سفارش کنید؟
-
اپلیکیشن اکتیو کلینرز بسیار ساده است. میتوانید با کارشناسان ما نیز تماس بگیرید تا شما را مرحله به مرحله، برای ثبت سفارش راهنمایی کنند.
-
قبل از تحویل لباسها باید به چه نکاتی توجه کنم؟
-
حتما لباسهای کثیف را از لباسهایی که صرفا نیاز به اتو دارند جدا کنید. همچنین از خالی بودن جیبهای لباس، اطمینان حاصل کنید.
-
قبل از تحویل کفشها باید به چه نکاتی توجه کنم؟
-
کفشهای خود را در یک کیسه قرار دهید تا کثیفی آن به سایر اقلام سفارشتان آسیبی نزند.
-
قبل از تحویل پردهها باید به چه نکاتی توجه کنم؟
-
حتما گیرههای پرده را قبل از تحویل از آن جدا کنید. همچنین گویها و صفحات سربی داخل پرده را نیز از آن خارج نمایید.
پاسخ به سوالات مرتبط با مسائل مالی
-
آیا برای ثبت سفارش باید بیعانه پرداخت کنم؟
-
خیر، تمام هزینهها به صورت پیشفاکتور برای شما ارسال میشود و در نهایت با انتخاب خدمات مورد نیاز هزینه را پرداخت خواهید کرد.
-
آیا تعداد و وزن لباسها بر روی قیمت فاکتور تاثیر دارد؟
-
وزن و تعداد روی هزینه هر خدمت اثری ندارد و قیمت هر خدمتی که لباس احتیاج داشته باشد، مطابق جدول قیمتگذاری اکتیو کلینرز مشخص است. تنها خدماتی که بر اساس وزن محاسبه میشود، خدمات خشکشویی و شستشوی پرده است.
-
برای تایید و پرداخت پیشفاکتور چقدر زمان دارم؟
-
اگر به دنبال تحویل سفارش در سریعترین زمان هستید لازم است پیش فاکتور ارسال شده را در همان روز تا ساعت ۱۷ پرداخت کنید. در غیر این صورت ممکن است سفارش در زمانی دیرتر به دست شما برسد.
-
چطور میتوانم لیست قیمتهای خدمات را مشاهده کنم؟
-
هزینههای واحد هر خدمت را میتوانید در سایت اکتیو کلینرز مشاهده کنید. به علاوه بعد از صدور پیشفاکتور، هزینهی هر خدمت در پیشفاکتور مشخص است.
-
آیا برای لباسهای مجلسی قیمت بیشتری در نظر گرفته میشود؟
-
در صورتی که امکان ارائهی خدمت به آن لباس را داشته باشیم، هزینه بر اساس نوع خدمت مورد نظر مشخص میشود. اما طبیعی است که هزینهی واحد خدمات برای لباسهای کار شده و یا جنسهای خاص بیشتر باشد.
-
پرداخت سفارش من ناموفق بود. باید چه کار کنم؟
-
تا ۷۲ ساعت آینده، مبلغ پرداختی به حساب شما عودت داده خواهد شد. در غیر اینصورت میتوانید در صفحهی تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید.